Διαφήμιση

 

 

 

User login

Βίντεο που προβλέπουν το μέλλον!

Ένα βίντεο που… προβλέπει το μέλλον; Ναι, γιατί όχι. 

Μια ομάδα ερευνητών του Πανεπιστημίου MIT των ΗΠΑ, δημιούργησαν ένασύστημα τεχνητής νοημοσύνης που προβλέπει πώς θα εξελιχθεί μια σκηνή.

Με άλλα λόγια προβλέπει το μέλλον.  

Ο εξελιγμένος αλγόριθμος του συστήματος όταν τροφοδοτηθεί με μια εικόνα μπορεί να δημιουργήσει ένα σύντομο βίντεο το οποίο δείχνει τι θα μπορούσε να συμβεί στη συνέχεια. 

Δείτε πώς το έκαναν

Ουσιαστικά ο αλγόριθμος συνδυάζει την υπολογιστική όραση με τη μηχανική μάθηση. Έτσι γεννιούνται τα επόμενα «καρέ» της ιστορίας. 

Το να προβλέπει κανείς το μέλλον, σημαίνει ότι κατανοεί το παρόν. Κι αυτό ακριβώς επιδιώκουν οι ερευνητές. 

Για έναν άνθρωπο που μαγειρεύει φαγητό, είναι αναμενόμενο ότι μετά θα το φάει, όμως για τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης αυτό δεν είναι καθόλου αυτονόητο, επειδή στερούνται κοινής λογικής.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Καρλ Βόντρικ θα παρουσιάσουν το σύστημά τους σε συνέδριο τεχνητής νοημοσύνης στη Βαρκελώνη στις 5 Δεκεμβρίου.

Για να αναπτύξουν το νέο σύστημα, οι δημιουργοί του το «εκπαίδευσαν» με ακίνητες εικόνες και με δύο εκατομμύρια βίντεο από το Flickr, έτσι ώστε σταδιακά να καταλάβει πώς λειτουργεί ο κόσμος και τι έπεται συνήθως, αφότου κάτι συμβαίνει. 

Προς το παρόν, τα βίντεο που παράγει το σύστημα, είναι χαμηλής ανάλυσης, περιέχουν 32 καρέ και διαρκούν ένα δευτερόλεπτο. Όμως, σε γενικές γραμμές, τα καταφέρνουν αρκετά καλά να κάνουν εύλογες προβλέψεις για το μέλλον.

http://tvxs.gr/news/sci-tech/binteo-poy-problepoyn-mellon

Γράφεις ελεύθερα...

Οικονομική Πολιτική: Βάρος στοχασμού βέλτιστης λύσης. Του Ηλία Καραβόλια. 

http://readfree.gr/node/12446

Editorial

50 ΧΡΟΝΙΑ - Απλά... ΒΑΠ!

http://www.vap.gr

Η ΒΑΠ έχει ως έδρα την Ρόδο αλλά δραστηριοποιείται σε όλα τα Δωδεκάνησα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Κοντά σας από το 1967, με το ίδιο μεράκι και όρεξη στηρίζουμε τον τόπο που μας έχει στηρίξει τόσα χρόνια! Αναψυκτικά, νερό, χυμοί, μπύρα, τσάι με γεύσεις και τόσα άλλα που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των καταναλωτών.

Διαφήμιση