Διαφήμιση

 

 

 

User login

Διθυραμβικά σχόλια για τον Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου

Στην ιστορία πέρασε ο 5ος Μαραθώνιος της Ρόδου, που έγινε την περασμένη Κυριακή 29 Απριλίου και κατά γενική ομολογία ήταν ο καλύτερος από τους συνολικά πέντε αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί ως και σήμερα.

Οι εγγραφές – ρεκόρ, οι εξαιρετικοί χρόνοι των νικητών, η προσέλευση του κόσμου, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο η τοπική κοινωνία «αγκάλιασε» τη διοργάνωση, αποδεικνύουν την επιτυχία του Μαραθωνίου.

Ο φετινός αγώνας είχε και τις περισσότερες συμμετοχές από το εξωτερικό και τα σχόλια έμπειρων δρομέων που έχουν ταξιδέψει σε όλο τον πλανήτη για να τρέξουν σε αγώνες, ήταν κάτι παραπάνω από θριαμβευτικά για το Μαραθώνιο της Ρόδου.

Ο Κωνσταντίνος Φλέβας που ζει μόνιμα στη Μεγάλη Βρετανία και είναι ο Έλληνες με τους περισσότερους Μαραθωνίους, έχοντας φτάσει στους 187, τόνισε: «Αυτός ήταν ένας από τους πιο καλά οργανωμένους Μαραθώνιους που είχα το προνόμιο να πάρω μέρος. Εξαιρετική προσπάθεια απ' όλους: από τον διευθυντή του αγώνα, τους εθελοντές, τους αξιωματούχους και όλους τους ανθρώπους του αγώνα. Όλα ήταν τόσο καλά οργανωμένα και συντονισμένα ενώ υπήρχε παντού ενθουσιασμός. Απαράμιλλη ήταν και η ομορφιά της διαδρομής, παρότι είχε αρκετή ζέστη. Ευτυχώς υπήρχαν εμφιαλωμένα νερά σε κάθε μίλι. Εχω τρέξει τις περισσότερες κούρσες στο Ηνωμένο Βασίλειο και αυτός ήταν ο 2ος Μαραθώνιος μου στην Ελλάδα, αλλά σίγουρα θα ξανάρθω την επόμενη χρονιά.»

Και άλλοι δρομείς όμως, σχολίασαν με θερμά λόγια τον αγώνα: «Αγαπάω αυτό τον Μαραθώνιο και είναι μέσα στους 5 καλύτερους μου. Έχω πάρει μέρος σε πολλούς αγώνες εκτός Ευρώπης και αυτή ήταν η πρώτη μου φορά στη Ρόδο. Ήταν καταπληκτικά από την αρχή ως το τέλος. Το Pasta Party ήταν ένα από τα καλύτερα που έχω πάει και η διαδρομή ήταν εντυπωσιακή. Δεν θα μπορούσα να κάνω προσωπικό ρεκόρ λόγω του ήλιου αλλά η θέα ήταν υπέροχη. Σίγουρα θα προτείνω τον αγώνα σε αυτόν...», είπε η Caroline Jackson, ενώ ο Paul Monaghan επισήμανε: «Έχω κάνει τόσους Μαραθώνιους στο εξωτερικό αλλά αυτός ήταν ένας από τους καλύτερους και ήταν οργανωμένος από δρομείς για δρομείς. Το Pasta Party ήταν το καλύτερο που έχω πάει σε υπέροχη τοποθεσία. Η υποστήριξη στη διάρκεια της κούρσας αλλά και μετά, δεν έχουν προηγούμενο. Ήταν μία αξέχαστη εμπειρία που πρέπει να ζήσετε.»

Ο Kim Ingleby σχολίασε: «Η θέα είναι καταπληκτική, η Ρόδος είναι όμορφη και τα μετάλλια ήταν σπουδαία, άρα για μία ιδιαίτερα εμπειρία και για ένα Σαββατοκύριακο, πρέπει να το κάνετε σίγουρα. Προτείνω αυτόν τον αγώνα και τη Ρόδο!»

Χρυσός χορηγός του Μαραθωνίου Ρόδου ήταν και φέτος η Adidas μέσω του τοπικού της καταστήματος Adidas Rhodes και ονομαστικός χορηγός του αγώνα των 5 χλμ. ο όμιλος Η Hotels collection. Επίσης, η Aegean Airlines ήταν ο επίσημος χορηγός αερομεταφορών του Μαραθωνίου Ρόδου ενώ η Blue Star Ferries, ο επίσημος χορηγός ακτοπλοϊκών μεταφορών.

Το Sheraton Rhodes Resort στήριξε τον Διεθνή Μαραθώνιο ως βασικός χορηγός φιλοξενίας. Αργυρός χορηγός είναι ο ΔΕΔΗΕ και χορηγός εθελοντισμού ήταν τα ξενοδοχεία Atrium. Χορηγός Επικοινωνίας του 5ου Διεθνή Μαραθωνίου Ρόδου είναι η Nova.

Ο Μαραθώνιος της Ρόδου διοργανώνεται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την Ε.Α.Σ Σ.Ε.Γ.Α.Σ Δωδεκανήσου, τον ΔΟΠΑΡ του Δήμου Ρόδου καθώς και με τη στήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου. Γίνεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και έχει συμπεριληφθεί και στο επίσημο καλεντάρι της AIMS.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://rhodesmarathon.gr

Facebook:  https://www.facebook.com/roads2rhodes

Twitter: https://twitter.com/RoadstoRhodes

Instagram: https://www.instagram.com/roadstorhodes

Γράφεις ελεύθερα...

Οικονομική Πολιτική: Βάρος στοχασμού βέλτιστης λύσης. Του Ηλία Καραβόλια. 

http://readfree.gr/node/12446

Editorial

50 ΧΡΟΝΙΑ - Απλά... ΒΑΠ!

http://www.vap.gr

Η ΒΑΠ έχει ως έδρα την Ρόδο αλλά δραστηριοποιείται σε όλα τα Δωδεκάνησα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Κοντά σας από το 1967, με το ίδιο μεράκι και όρεξη στηρίζουμε τον τόπο που μας έχει στηρίξει τόσα χρόνια! Αναψυκτικά, νερό, χυμοί, μπύρα, τσάι με γεύσεις και τόσα άλλα που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των καταναλωτών.

Διαφήμιση