.

Διαφήμιση

 

User login

H ATTICAGROUP με τα SeasmilesKiosks, εφαρμόζει πρωτοποριακή τεχνολογία για το πρόγραμμα πιστότητας Seasmiles

Η AtticaGroup,αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία τόσο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό όσο και στην εμπειρία επίσκεψηςτου καταναλωτήεν πλω, έχει θέσει σε λειτουργία ειδικά Kiosksεξυπηρέτησηςσε βασικές υπηρεσίες του προγράμματος Seasmiles, στα πλοία των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS.

Πρόκειται για ένα σύστημα πρωτοποριακής τεχνολογίας το οποίοεπιτρέπει την ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για την αυτόματη έκδοση κάρτας μέλους,βελτιώνονταςτη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατώνενώ παράλληλα, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης με ταbrands και το πρόγραμμα πιστότητας του Ομίλου.

Τα SeasmilesKiosksσυντομεύουν τη διαδικασία συλλογής δεδομένων για εγγραφή νέων μελών στο πρόγραμμα Seasmiles. Οι επιβάτες καλούνται να καταχωρήσουν σε οθόνη αφήςτα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να εκδώσουν την κάρτα μέλους και να την παραλάβουν άμεσα ενόσω βρίσκονται επί του πλοίου, τηρώντας όλες τις διαδικασίες προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Επιπλέον, τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη όλων των βαθμίδων (Blue, Silver, Gold)μπορούν να  ενημερώνονται για τους πόντους που έχουν συλλέξει,καθώςεπίσης τα μέλη της Blueβαθμίδας μπορούννα εκτυπώνουν τη φυσικήκάρτα και να την παραλαμβάνουν από τoSeasmilesKiosk.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

Editorial

GAS SERVICE

Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΣΚΗΠΤΡΑ

ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Διαφήμιση