.

Διαφήμιση

 

 

User login

Κ. Χρυσοχοΐδης: Κατόρθωμα η φετινή σεζόν για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Για το κατόρθωμα του Νοτίου Αιγαίου στον τουρισμό τη φετινή χρονιά να μετράει τις λιγότερες δυνατές απώλειες όχι βέβαια σε σύγκριση με το 2020 αλλά με τη χρονιά-ρεκόρ, το 2019, μίλησε χθες ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης- Υδατοδρομίων-Κρουαζιέρας-Ακτοπλοΐας-Αερομεταφορών κ. Κώστας Χρυσοχοΐδης, μιλώντας για την πορεία της φετινής σεζόν.

Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις του, ο κ. Χρυσοχοΐδης, καταρχάς είπε ότι η αποτίμηση της φετινής σεζόν θα γίνει τον Νοέμβριο, όμως εκείνο που θέλησε να πει είναι ότι αυτό που κατάφεραν ως πρωτοβουλία τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια, ήταν τα αποτελέσματα αυτής της χρονιάς.

Και εξήγησε: «Ήταν η πρώτη φορά στην ιστορία αυτού του τόπου που Α’ βαθμός Αυτοδιοίκησης, Β’ βαθμός Αυτοδιοίκησης, παραγωγικοί φορείς, ήταν ενωμένοι μία γροθιά για να καταφέρουμε αυτά που καταφέραμε φέτος και να μπορέσουμε να επαναφέρουμε τον τουρισμό μας, όχι φυσικά συγκρινόμενοι με το 2020 αλλά προσπαθώντας να συγκριθούμε, να δούμε πόσο λιγότερα χάσαμε από το 2019.

Η πλήρης επαναφορά βεβαίως και δεν έχει έρθει, όμως αυτό που καταφέραμε φέτος στην Ελλάδα και κυρίως στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εγώ στην αρχή ούτε το πίστευα, ήμουν και πολύ διστακτικός να πω ότι θα φθάναμε στο 75% ή στο 80%, θα πλησιάζαμε το 2019».

Όμως, σύμφωνα με τον ίδιο, είμαστε πολύ κοντά σ’ αυτά τα νούμερα. Μάλιστα, έκανε την ανάλυση ότι είμαστε και καλύτερα από το 2019 αφού 18 αγορές πήγαν καλύτερα για τη Ρόδο στο τρίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου-Σεπτεμβρίου!

Ανάμεσά τους είναι η Γερμανία, η Αυστρία, οι Σκανδιναβικές χώρες, η Ολλανδία, το Βέλγιο κ.α. 

Πέρυσι-συνέχισε ο κ. Χρυσοχοΐδης-πετυχαίναμε το ακατόρθωτο και θύμισε ότι το 2020 είχαμε καταφέρει να ονειρευόμαστε ένα Νοέμβριο με τουρίστες στο νησί μας, οι οποίοι είχαν ξαναέρθει από Γερμανία, Ιταλία και Αγγλία, με τη Rynair  επί Προεδρίας στο ΕΒΕΔ του κ. Χατζημάρκου και της δικής του.

Πέρυσι, ήταν η πρώτη φορά που πατήσαμε Νοέμβριο, είχαμε αφίξεις από σχεδόν όλες τις χώρες και βιαίως σταμάτησε το πρόγραμμα στις 9 Νοεμβρίου όταν μπήκαμε σε καραντίνα ενώ προβλεπόταν να τελειώσουμε στις 25 του ίδιου μήνα.

Φέτος, χαρακτηριστικό είναι ότι πολλά ξενοδοχεία θα κλείσουν στις 7 Νοεμβρίου ενώ υπάρχουν και αρκετά που θα κλείσουν μετά τις 15-20 του ίδιου μήνα!

«Άρα, μιλάμε ότι έχουμε μία πάρα πολύ καλή χρονιά, δεδομένων των συνθηκών και της κατάστασης. Η περιφέρειά μας επανέρχεται ταχέως στα νούμερα τα οποία γνώριζε εκείνη τη φανταστική χρονιά του 2019.  Πιστεύουμε και ευελπιστούμε το 2022 να είναι εξίσου μία πολύ καλή σεζόν-δεν υπάρχει λόγος πλέον, σημαντικός, που να μην ελπίζουμε σ’ αυτή την εξέλιξη», είπε ακόμη.

Κλείνοντας, θέλησε να ευχαριστήσει ιδιαίτερα την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, το ΕΒΕΔ, τον Δήμο Ρόδου, τον Δήμαρχο κ. Αντώνη Καμπουράκη και τους Αντιδημάρχους για την άριστη συνεργασία που είχαν για να πετύχουν όλα τα παραπάνω γιατί, όπως είπε, είναι ένα συλλογικό αποτέλεσμα.

Αναφέρθηκε ακόμη στην προβολή και τις προωθητικές ενέργειες που έγιναν για να πετύχουμε αυτά τα αποτελέσματα και είπε ότι με τα οριστικά νούμερα που θα έχουμε τέλη Νοεμβρίου για την πορεία της σεζόν, θα γνωρίζουμε και το μέγεθος της επιτυχίας.

Όσο για το πώς... μεταφράζεται οικονομικά αυτή η πολύ καλή πορεία του τουρισμού, όπως είπε, παρατηρήθηκε αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης ανά διανυκτέρευση κυρίως τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο. 

Ρεκόρ από τους Γερμανούς!

Οι Γερμανοί εξακολουθούν να είναι η πρώτη δύναμη για τον ροδιακό τουρισμό και εν μέσω πανδημίας.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η προηγούμενη εβδομάδα (σ.σ. που τελείωσε την Κυριακή 17 Οκτωβρίου), αποτέλεσε την εβδομάδα-ρεκόρ για τις αφίξεις Γερμανών στη Ρόδο για όλη τη φετινή σεζόν αφού ήρθαν 23.800!

Οι Γερμανοί, λοιπόν, μαζί με τους Άγγλους και τους Δανούς είναι εκείνοι που παρουσίασαν αύξηση στις αφίξεις φέτος στη Ρόδο.

https://www.rodiaki.gr/article/466423/k-xrysoxoidhs-katorthwma-h-fetinh-...

Editorial

COFFEE PLUS - Coffee & Beverages

https://coffee-plus.gr/

 

Η γνώση του καφέ, η επιδίωξη της τελειότητας, η τέχνη της ανάμειξης και ψήσιμο του καφέ, είναι η φιλοσοφία μας ώστε το πάθος για την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, μας οδηγεί στο να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να μεταδίδουμε τη γνώση μας και στους πελάτες μας.

Διαφήμιση