You are here
Ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια εμφανίσεις η ψηφιακή καμπάνια διαφήμισης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Σε αυστηρά επιλεγμένους δυνητικούς επισκέπτες σε 14 χώρες
Γ. Χατζημάρκος: «Τα αποτελέσματα της, που έχουν εντυπωσιάσει και εμάς που την σχεδιάσαμε, τα βλέπουμε και τα ζούμε όλοι γύρω μας»
Η διαφημιστική προβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την τουριστική της προώθηση το 2021 σχεδιάστηκε και υλοποιείται σχεδόν εξολοκλήρου σε ψηφιακό περιβάλλον, φτάνοντας, από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο τις 304.236.178 εμφανίσεις σε 14 χώρες-δεξαμενές επισκεπτών.
«Τα αποτελέσματα αυτής της ψηφιακής στροφής έχουν εντυπωσιάσει και εμάς που την σχεδιάσαμε και βέβαια η απόφαση μας, σύμφωνα και με τις προτάσεις των εξειδικευμένων συνεργατών μας, και για το μέλλον είναι ξεκάθαρη: Online, σχεδόν αποκλειστικά πλέον. Τα φετινά αποτελέσματα, τα βλέπουμε και τα ζούμε όλοι γύρω μας», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου», κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Είναι σημαντικό να τονισθεί ότι στον αριθμό των 304 εκ. εμφανίσεων της καμπάνιας, δεν συνυπολογίζονται μη διαφημιστικές δράσεις, όπως οργανικές καταχωρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προορισμού «Aegean Islands».
Αναλυτικότερα, η πιο μεγάλη σε εύρος καμπάνια online διαφήμισης που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική Περιφέρεια, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο, σε ένα πρώιμο μεν για τα δεδομένα της περιόδου στάδιο, με το σκεπτικό δε ότι ως πρωταγωνίστρια του ελληνικού Τουρισμού η Περιφέρεια οφείλει να είναι παρούσα αδιάλειπτα. Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και καινοτόμων εργαλείων, που υπάρχουν διαθέσιμα, στοχεύει σε αυστηρά επιλεγμένους δυνητικούς επισκέπτες, που ικανοποιούν συγκεκριμένα συμπεριφορικά και καταναλωτικά χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται στο μέγιστο βαθμό η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.